საქართველოს რკინიგზა

საზოგადოება 1761726308

საქართველოს რკინიგზა განცხადებას ავრცელებს

მგზავრების თხოვნის გათვალისწინებით, საქართველოს რკინიგზა, რაგბის თამაშზე დასწრების მსურველთათვის, 15 ნოემბერს თბილისი-ბათუმი-თბილისის მიმართულებით შტადლერის ტიპის მატარებლის რეისს ამატებს.მატარებლის მოძრაობის განრიგი იხილეთ თანდართულ ცხრილში.ინფორმაციას საქართველოს რკინიგზა ავრცელებს.

ლაშა აბაშიძე

პოლიტიკა 1761131207

რკინიგზის გენერალური დირექტორი: 2026 წელს საქართველოს რკინიგზას სატვირთო გადაზიდვების მიმართულებით პოზიტიური მოლოდინები აქვს. უნდა გავუშვათ ორი პროექტი - მოდერნიზაცია და ბაქო-თბილისი-ყარსის სარკინიგზო ხაზი

„2026 წელს საქართველოს რკინიგზას სატვირთო გადაზიდვების მიმართულებით პოზიტიური მოლოდინები აქვს. უნდა გავუშვათ ორი პროექტი - მოდერნიზაცია და ბაქო-თბილისი-ყარსის სარკინიგზო ხაზი. აღნიშნული პროექტების გახსნა ხელს შეუწყობს სატვირთო გადაზიდვების სტატისტიკის ზრდას, საექსპლუატაციო ხარჯების შემცირებასა და მოძრავი შემადგენლობების ახალ სარკინიგზო ინფრასტრუქტურაზე გადართვას“, - განაცხადა საქართველოს რკინიგზის გენერალურმა დირექტორმა ,,აბრეშუმის გზის ფორუმის“ ფარგლებში პანელურ დისკუსიაზე სიტყვით გამოსვლისას.ლაშა აბაშიძე ქართველი და უცხოელი სტუმრების წინაშე პრეზენტაციით წარსდგა. საქართველოს რკინიგზის მიმდინარე პროექტები, მოსალოდნელი შედეგები და ,,შუა დერეფანი“ - ამ საკითხებზე გაამახვილა ყურადღება რკინიგზის ხელმძღვანელმა.ლაშა აბაშიძემ მოდერნიზაციის პროექტის უპირატესობები მიმოიხილა და აღნიშნა, რომ პროექტის სრულად ამოქმედება საქართველოს როგორც სატრანზიტო ქვეყანას ტრანსკასპიური საერთაშორისო მარშრუტში უფრო მიმზიდველს გახდის.რაც შეეხება, ბაქო-თბილისი-ყარსის მიმართულებას, კი საქართველოს რკინიგზის გენერალური დირექტორის განმარტებით, პროექტის სრულად ამოქმედება მეტი ტვირთის გატარების შესაძლებლობას გულისხმობს, რაც კომპანიისთვის მეტი შემოსავლის გენერირების პირდაპირ პროპორციულია.,,აბრეშუმის გზის ფორუმს“ აქართველოს რკინიგზის მენეჯმენტის სხვა წევრებიც დაესწრნენ.

ლევან ჟორჟოლიანი

პოლიტიკა 1759917514

მთავრობის ადმინისტრაციის უფროსი ლევან ჟორჟოლიანი საერთაშორისო სავალუტო ფონდის მუდმივ წარმომადგენელ ენდრიუ ჯუველს შეხვდა

საქართველოს მთავრობის ადმინისტრაციის უფროსი ლევან ჟორჟოლიანი საერთაშორისო სავალუტო ფონდის (IMF) მუდმივ წარმომადგენელს საქართველოში ენდრიუ ჯუველს შეხვდა.შეხვედრაზე ისაუბრეს საქართველოს მთავრობასა და საერთაშორისო სავალუტო ფონდს შორის არსებულ თანამშრომლობაზე. განიხილეს სახელმწიფო საწარმოების რეფორმის მიმდინარეობა.როგორც ლევან ჟორჟოლიანმა აღნიშნა, დაწყებულია ოპტიმიზაციის პროცესი ენერგეტიკულ კომპანიებსა და საქართველოს რკინიგზაში, რომლის შედეგადაც უკვე რამდენიმე ათეული მილიონი ლარი დაიზოგა.შეხვედრაზე ასევე ყურადღება დაეთმო მთავრობის ეფექტიანობის დეპარტამენტის საქმიანობის ძირითად მიმართულებებს, ასევე სახელმწიფო საწარმოებში შესყიდვების საკითხის მოწესრიგებას და ამ კუთხით მთავრობის მიერ გადადგმულ ნაბიჯებს.ინფორმაციას საქართველოს მთავრობის ადმინისტრაცია ავრცელებს.

საქართველოს რკინიგზა

პოლიტიკა 1759388188

საქართველოს რკინიგზა საქართველოს პორტებიდან ბაქოს მიმართულებით ბლოკმატარებელს ნიშნავს

ფოთი-თბილისი-ფოთის შემდეგ, საქართველოს რკინიგზა ბლოკმატარებელს საქართველოს პორტებიდან ბაქოს მიმართულებით ნიშნავს. საქართველოს რკინიგზის ინფორმაციით, ახალი ბლოკმატარებელი ბათუმი-ფოთი-თბილისი-აპშერონი-სუმგაიტი-ალიატის მიმართულებით იმოძრავებს.მათივე ცნობით, აღნიშნული ბლოკმატარებელი შავი ზღვის პორტებს აზერბაიჯანის ყველაზე მსხვილ ტერმინალებთან წინასწარ დადგენილი გრაფიკით დააკავშირებს.მხარეებმა ურთიერთშეთანხმებას ხელი ალმათიში მოაწერეს.„საქართველოსა და აზერბაიჯანის რკინიგზები ტვირთმფლობელებს გამარტივებულ „ტერმინალიდან კარამდე“ სერვისს სთავაზობენ. ბლოკმატარებლები წინასწარ განსაზღვრული გრაფიკით იმოძრავებენ. შედეგად, ტვირთმფლობელები კონტეინერის ფოთის პორტიდან ბაქოში ჩატანას უმოკლეს დროში შეძლებენ. ტვირთმფლობელს წინასწარ ეცოდინება, რამდენ ხანში ჩავა მათი კონტეინერი ბაქოში და რამდენ ხანში დაბრუნდება ცარიელი კონტეინერი უკან“, – აღნიშნავენ საქართველოს რკინიგზაში.მათივე ცნობით, ახალი სერვისი ხელს შეუწყობს ფოთიდან-ბაქოში მიმავალი და უკან ცარიელი კონტეინერების ტრანსპორტირების გადმორთვას მანქანებიდან რკინიგზაზე, რაც, ერთი მხრივ, სერიოზულად განტვირთავს საავტომობილო გზებს, მეორეს მხრივ კი ნაკლებ ზიანს მიაყენებს გარემოს.„ეს არის გამარტივებული ლოჯისტიკური სერვისი ტვირთმფლობელებისთვის, რომლებიც განსაზღვრულ დროში კონტეინერებს ბათუმიდან/ფოთიდან/თბილისიდან ბაქოში და პირიქით, შეფერხებების გარეშე მიიღებენ. ამ სერვისით ტვირთმფლობელები, დროის გარდა, მნიშვნელოვნად დაზოგავენ ხარჯებს, რადგან, როგორც მოგეხსენებათ, ტერმინალებში ტვირთისა და ცარიელი კონტეინერების გაჩერება ყოველდღიური საფასურის გადახდას გულისხმობს. საქართველოს რკინიგზა აგრძელებს ლოგისტიკური სერვისების გამარტივებას. ჩვენი მიზანია, კომპანიამ რაც შეიძლება მეტი ტვირთი გადაზიდოს, შედეგად კი საქართველოს რკინიგზის შემოსავლები გავზარდოთ“, – აცხადებს საქართველოს რკინიგზის გენერალური დირექტორი ლაშა აბაშიძე.

ირაკლი კობახიძე

პოლიტიკა 1757618880

ირაკლი კობახიძე: კორუფციასთან ბრძოლა ერთ-ერთი უმთავრესი პრიორიტეტია ჩვენი გუნდისთვის, ყოფილი მინისტრის დაკავება თავისთავად ძალიან სამწუხაროა, თუმცა ვერ ვიქნებით ლოიალური კორუფციის მიმართ

ჩვენი ამბიციური მიზანია, რომ ევროპის სამეულში დავიკავოთ ადგილი კორუფციის სიმცირის თვალსაზრისით, - ამის შესახებ საქართველოს პრემიერ-მინისტრმა ირაკლი კობახიძემ გადაცემაში „იმედი LIVE“ ეთერში განაცხადა.მთავრობის მეთაურის თქმით, კორუფციასთან ბრძოლა ერთ-ერთი უმთავრესი პრიორიტეტია.„კორუფციასთან ბრძოლა არის ერთ-ერთი უმთავრესი პრიორიტეტი ჩვენი გუნდისთვის. თვითონ ეს ფაქტი, ყოფილი მინისტრის დაკავება არის თავისთავად ძალიან სამწუხარო, თუმცა ჩვენ ვერ ვიქნებით ლოიალური კორუფციის მიმართ. ჩვენ გვაქვს ამბიციური მიზანი, რაც არაერთხელ გავახმოვანე, მათ შორის, როდესაც პარლამენტში ვაბარებდი ანგარიშს საზოგადოებას და პარლამენტის წევრებს - ჩვენი ამბიციური მიზანია, რომ ევროპის სამეულში დავიკავოთ ადგილი კორუფციის სიმცირის თვალსაზრისით.უამრავი რამ გაკეთდა იმისათვის, რომ გაჯანსაღდეს სისტემა, მათ შორის, რამდენიმე დღის წინ საუბარი მქონდა იმაზე, რომ წლის ჭრილში 700 მლნ ლარი დაიზოგა მარტო სახელმწიფო საწარმოებში. ეს არის ენერგეტიკის სფეროში მოქმედი სახელმწიფო საწარმოები, განსაკუთრებით ელექტროსისტემა, „საქრუსენერგო“, სხვა საწარმოები, ეს არის საქართველოს რკინიგზა და სხვა სფეროებში მოქმედი სახელმწიფო საწარმოები. ჩვენ საკადრო ცვლილებებიც განვახორციელეთ, ასევე ინსტიტუციური ცვლილებები. წარსულში როგორც კეთდებოდა საქმე, ისე რომ გაკეთებულიყო, 700 მლნ ლარით მეტი დაუჯდებოდა ეს სახელმწიფოს. დამეთანხმებით, რომ ძალიან დიდი დანაზოგია.ეს ფაქტებიც აჩვენებს იმას, რომ ზოგადად, ვზრუნავთ სისტემის გაჯანსაღებაზე და მეორე, წარსულში რაც მოხდა, დანაშაულები, ამის გამოვლენაც არის მნიშვნელოვანი იმისათვის, რომ ამ ყველაფერმა იქონიოს პრევენციული ეფექტი. როდესაც ჩნდება დაუსჯელობის სინდრომი, ბუნებრივია, ცდუნება იზრდება კორუფციასთან მიმართებით, ზოგადად, ნებისმიერ დანაშაულთან მიმართებით ასეა. აქედან გამომდინარე, ჩვენ გვჭირდება ეფექტური ზომების მიღება იმისათვის, რომ პრევენციაზე მაქსიმალურად ვიზრუნოთ“, - განაცხადა ირაკლი კობახიძემ.

ირაკლი კობახიძე

პოლიტიკა 1757579357

ოპტიმიზაციის შედეგად, ყველა სახელმწიფო საწარმოში ჯამურად, წლიურ ჭრილში, მივაღწიეთ 700 მლნ ლარის ეკონომიას, რაც ჩაბრუნდება შესაბამისი სახელმწიფო საწარმოების განვითარებაში და პირდაპირ აისახება ქვეყნის ეკონომიკური ზრდის ტემპის კიდევ უფრო მეტად დაჩქარებაზე - ირაკლი კობახიძე

ოპტიმიზაციის შედეგად, ყველა სახელმწიფო საწარმოში ჯამურად, წლიურ ჭრილში, მივაღწიეთ 700 მლნ ლარის ეკონომიას, რაც ჩაბრუნდება შესაბამისი სახელმწიფო საწარმოების განვითარებაში და პირდაპირ აისახება ქვეყნის ეკონომიკური ზრდის ტემპის კიდევ უფრო მეტად დაჩქარებაზე, - ამის შესახებ პრემიერ-მინისტრმა ირაკლი კობახიძემ ჟურნალისტებს განუცხადა.მისივე თქმით, ძირითადად, სახელმწიფო საწარმოების ნაწილში ორი ძირითადი მიმართულება გამოიკვეთა - ენერგეტიკული საწარმოები და საქართველოს რკინიგზა.„ენერგეტიკის მიმართულებით ყველაზე მასშტაბური ოპტიმიზაცია შესაძლებელი გახდა „ელექტროსისტემასა“ და „საქრუსენერგოში“, ამ საწარმოებში ყველაზე მეტი თანხა დაიზოგა წლიურ ჭრილში. ჩვენ საკადრო გადაადგილებების, ცვლილებების და ოპტიმიზაციის შედეგად, ოპტიმიზაციაში იგულისხმება როგორც საკადრო, ისე ზოგადი ხარჯების ოპტიმიზაცია, ყველა სახელმწიფო საწარმოში ერთად, წლის ჭრილში, მივაღწიეთ 700 მლნ-იან ეკონომიას. ეს არ არის ერთჯერადი ეკონომია, ეს თანხა ჩაბრუნდება შესაბამისი სახელმწიფო საწარმოების, ეკონომიკის განვითარებაში, რკინიგზის, ელექტროსისტემის, გადამცემი ხაზების განვითარებაში, რაც პირდაპირ აისახება ქვეყნის ეკონომიკური ზრდის ტემპის კიდევ უფრო მეტად დაჩქარებაზე,“- განაცხადა პრემიერმა.

რკინიგზა

საზოგადოება 1754639963

საქართველოს რკინიგზა მგზავრებისთვის სასიხარულო ინფორმაციას ავრცელებს

საქართველოს რკინიგზა IOS-ისა და Android-ის მომხმარებლებს ახალ აპლიკაციას - Georgian Railway - ს სთავაზობს.საქართველოს რკინიგზის ინფორმაციით, აპლიკაციის მეშვეობით მომხმარებელს ბილეთების შეძენის გარდა მაგისტრალური მიმოსვლის მატარებლებში კონკრეტული ადგილების არჩევის საშუალებაც ექნება.Georgian Railway უფასო, ქართულ და ინგლისურენოვანი აპლიკაციაა, რომლის ჩამოტვირთვა ნებისმიერ მსურველს შეუძლია.გადმოწერეთ საქართველოს რკინიგზის ახალი აპლიკაცია Georgian Railway და შეიძინეთ მატარებლის ბილეთები მარტივად.

საქართველოს რკინიგზა

საზოგადოება 1754635076

საქართველოს რკინიგზა IOS-ისა და Android-ის მომხმარებლებს ახალ აპლიკაციას - Georgian Railway - ს სთავაზობს

საქართველოს რკინიგზა IOS-ისა და Android-ის მომხმარებლებს ახალ აპლიკაციას - Georgian Railway - ს სთავაზობს.საქართველოს რკინიგზის ინფორმაციით, აპლიკაციის მეშვეობით მომხმარებელს ბილეთების შეძენის გარდა მაგისტრალური მიმოსვლის მატარებლებში კონკრეტული ადგილების არჩევის საშუალებაც ექნება.Georgian Railway უფასო, ქართულ და ინგლისურენოვანი აპლიკაციაა, რომლის ჩამოტვირთვა ნებისმიერ მსურველს შეუძლია.გადმოწერეთ საქართველოს რკინიგზის ახალი აპლიკაცია Georgian Railway და შეიძინეთ მატარებლის ბილეთები მარტივად.

საქართველოს რკინიგზა

საზოგადოება 1754460994

საქართველოს რკინიგზა სპეციალურ განცხადებას ავრცელებს

საქართველოს რკინიგზა ფოთი-თბილისი-ფოთის მიმართულებით კვირაში ოთხჯერ რეგულარულ საკონტეინერო ბლოკ მატარებლებელს ნიშნავს.ბლოკ მატარებლები წინასწარ განსაზღვრული გრაფიკით იმოძრავებენ- ფოთიდან 21:30 საათზე დაიძრება და თბილისში 09:47-ზე ჩამოვა. შედეგად ტვირთმფლობელები კონტეინერის პორტიდან თბილისში ჩამოტანას უმოკლეს დროში შეძლებენ კონტეინერებით ბლოკ მატარებელის შევსების მიუხედავად. ტვირთმფლობელს წინასწარ ეცოდინება კონტეინერის გამოგზავნის და ტერმინალში მიწოდების დრო.ეს სერვისი არსებითად მნიშვნელოვანია საქართველოს რკინიგზის მომხმარებლებისთვის, რადგან საზღვაო ხაზები მომხმარებლებს აძლევენ კონკრეტულ ვადას რა დროშიც უნდა მოხდეს კონტეინერის უკან დაბრუნება.ახალი სერვისი ხელს შეუწყობს ფოთიდან-თბილისში მომავალი და უკან ცარიელი კონტეინერების ტრანსპორტირების გადმორთვას მანქანებიდან რკინიგზაზე, რაც ერთის მხრივ, სერიოზულად განტვირთავს საავტომობილო გზებს, მეორეს მხრივ კი ნაკლებ ზიანს მიაყენებს გარემოს.პირველი ბლოკმატარებელი დღეს ,,თბილისი დრაი პორტში" შევიდა. ადგილზე მას საქართველოს რკინიგზის გენერალური დირექტორი, სატვირთო გადაზიდვების ხელმძღვანელი, ,,დრაი პორტის" დამფუძნებელი და კომპანიას ემ ეს სი ჯორჯიას დირექტორი დახვდნენ.მხარეებმა აღნიშნეს, რომ ეს არის გამარტივებული ლოჯისტიკური სერვისი ტვირთმფლობელებისთვის, რომლებიც განსაზღვრულ დროში კონტეინერებს თბილისში და ფოთში შეფერხებების გარეშე მიიღებენ.ინფორმაციას საქართველოს რკინიგზა ავრცელებს.

ლევან ჟორჟოლიანი

პოლიტიკა 1753103460

მთავრობის ადმინისტრაციის უფროსმა საერთაშორისო სავალუტო ფონდის მისიასთან სახელმწიფო საწარმოების რეფორმის მიმდინარეობა განიხილა

საქართველოს მთავრობის ადმინისტრაციის უფროსი ლევან ჟორჟოლიანი საერთაშორისო სავალუტო ფონდის მისიის წარმომადგენლებს შეხვდა.შეხვედრაზე განიხილეს სახელმწიფო საწარმოების რეფორმის მიმდინარეობა განიხილეს. როგორც მთავრობის ადმინისტრაციის უფროსმა აღნიშნა, რეფორმის პირველ ეტაპზე, ოპტიმიზაციის შედეგად ენერგეტიკულ კომპანიებსა და საქართველოს რკინიგზაში წლიურად 52 მილიონ ლარზე მეტი დაიზოგა.ლევან ჟორჟოლიანმა საერთაშორისო სავალუტო ფონდის მისიის წარმომადგენლებს დეტალურად განუმარტა რეფორმის არსი და განაცხადა, რომ ის სახელმწიფო საწარმოების მართვის სისტემის თვისებრივად განახლებას გულისხმობს.შეხვედრაზე აღინიშნა, რომ რეფორმის მიზანია, სახელმწიფო საწარმოები დოტაციაზე ყოფნის ნაცვლად იყვნენ მომგებიანი და ფული შეიტანონ ბიუჯეტში, გაიმართოს მენეჯმენტი და გაძლიერდეს სამეთვალყურეო საბჭოები. ასევე მნიშვნელოვანია, სახელმწიფო საწარმოები არ შედიოდნენ კონკურენციაში კერძო სექტორთან, რაც უზრუნველყოფს მათი საქმიანობის მეტ ეფექტურობას და სამი წლის შემდეგ - 2028 წლისთვის, ხელშესახებ შედეგებს მოიტანს.შეხვედრას სავალუტო ფონდის მისიის ხელმძღვანელი ნატალი მანუილოვა, ფისკალური რისკების მართვის საკითხებში რეგიონული მრჩეველი იანიკ ველი, ფისკალური საკითხების დეპარტამენტის მოკლევადიანი ექსპერტი ევრილ ჰალსტედი და ფისკალური საკითხების დეპარტამენტის მოკლევადიანი ექსპერტი სორანა ბაჩუ დაესწრნენ.

ლევან ჟორჟოლიანი

პოლიტიკა 1749118928

ლევან ჟორჟოლიანი - სახელმწიფო საწარმოები უნდა იყვნენ არა თვითკმარი, არამედ გავიდნენ მოგებაზე, შეძლონ პროექტების განხორციელება და ბიუჯეტში ფულის შეტანა, ამ მიზანს ემსახურება საწარმოთა ოპტიმიზაცია

ერთი თვის განმავლობაში მიმდინარეობს ოპტიმიზაციის პროცესი ენერგეტიკულ კომპანიებში, სახელმწიფო საწარმოებსა და საქართველოს რკინიგზაში და ოპტიმიზაციის შედეგად უკვე 52 მილიონ ლარზე მეტი დაიზოგა, – ამის შესახებ საქართველოს მთავრობის ადმინისტრაციის უფროსმა, ლევან ჟორჟოლიანმა განაცხადა.მისი თქმით, ოპტიმიზაცია პრემიერ-მინისტრის მიერ დაანონსებული სახელმწიფო საწარმოთა რეფორმის პირველი ნაწილია, რომლის საბოლოო მიზანია, სახელმწიფო საწარმოების მოგებაზე გასვლა.„სახელმწიფო საწარმოები უნდა იყვნენ არა თვითკმარი, არამედ უნდა გავიდნენ მოგებაზე, რაც არის მათი პირველადი და მთავარი ამოცანა. მათ უნდა შეძლონ სესხების აღება, ინფრასტრუქტურული პროექტების განხორციელება და ბიუჯეტში ფულის შეტანა. ეს არის საბოლოო მიზანი და ამ მიზანს ემსახურება ის პირველი ნაბიჯი, რომელიც უკვე გადაიდგა და რომელიც გულისხმობს საწარმოთა ოპტიმიზაციას“, – განაცხადა ლევან ჟორჟოლიანმა.

პრემიერი

პოლიტიკა 1748936088

პრემიერი: რკინიგზასა და ენერგეტიკის სფეროში მოქმედ სახელმწიფო საწარმოებში შტატების ოპტიმიზაციის შედეგად წლიურად 52,5 მილიონი ლარი დაიზოგა, ანალოგიური პროცესები უნდა წარიმართოს სხვა სახელმწიფო საწარმოებშიც, სსიპებსა და შპს-ებში

საქართველოს რკინიგზასა და ენერგეტიკის სფეროში მოქმედ სახელმწიფო საწარმოებში შტატების ოპტიმიზაციის შედეგად წლიურად 52,5 მილიონი ლარი დაიზოგა და ეს პროცესი გაგრძელდება, - განაცხადა საქართველოს პრემიერ-მინისტრმა ირაკლი კობახიძემ მთავრობის სხდომაზე.როგორც მთავრობის მეთაურმა აღნიშნა, რკინიგზაში ოპტიმიზაცია წლიურ ჭრილში 36 მილიონ ლარზე მეტის ეკონომიას იძლევა, ხოლო ენერგეტიკის სახელმწიფო საწარმოებში - 16,5 მილიონი ლარს.„რამდენიმე სახელმწიფო საწარმოში განხორციელდა ოპტიმიზაცია და შეიცვალა ხელმძღვანელობა. ეს არის საქართველოს რკინიგზა, ენერგეტიკის სფეროში სახელმწიფო საწარმოები. მათ დავუსახეთ კონკრეტული ამოცანები რეფორმების და მათ შორის ოპტიმიზაციის კუთხით. უკვე გვაქვს პირველადი მონაცემები ოპტიმიზაციის თვალსაზრისით. რკინიგზაში ოპტიმიზაცია მოგვცემს 36 მილიონ ლარზე მეტის ეკონომიას წლიურ ჭრილში. საუბარია მხოლოდ შტატების ოპტიმიზაციაზე, 36 მილიონზე მეტი დაიზოგება საქართველოს რკინიგზაში. რაც შეეხება ენერგეტიკის სახელმწიფო საწარმოებს, ეს არის ელექტროსისტემა, საქრუსენერგო, ენერგეტიკის განვითარების ფონდი, ესკო, ნავთობისა და გაზის კორპორაცია, გაზის ტრანსპორტირების კომპანია, ენგურჰესი, ჯამში მინიმუმ დაიზოგება 16,5 მილიონი ლარი ენერგეტიკის სფეროში მოქმედ სახელმწიფო საწარმოებში. ჯამური დანაზოგი იქნება მინიმუმ 52,5 მილიონი ლარი მხოლოდ ამ სახელმწიფო საწარმოებში, საქმე ეხება საქართველოს რკინიგზას და ენერგეტიკის სფეროში მოქმედ სახელმწიფო საწარმოებს. ანალოგიური პროცესები უნდა წარიმართოს სხვა სახელმწიფო საწარმოებშიც და არა მარტო. არის სსიპები, შპს-ები, სადაც ანალოგიურად შესაძლებელია მასშტაბური ოპტიმიზაცია. მარტო ამ სფეროში სახელმწიფოს გამოუჩნდა დამატებითი რესურსი წლიური 52,5 მილიონი ლარის სახით. ეს რა თქმა უნდა, მოხმარდება ქვეყნის განვითარებას და გაჩნდება ახალი რესურსი იმისთვის, რომ კიდევ უფრო მეტად შევუწყოთ ხელი ეკონომიკურ ზრდას. ეს არის პირველადი მონაცემები, ვფიქრობთ, ეს 52,5 მილიონი ლარი კიდევ უფრო გაიზრდება და შეიძლება, 60 მილიონ ლარსაც გადააჭარბოს. რაც შეეხება საერთო ოპტიმიზაციას, თუ გავყვებით სხვა სახელმწიფო საწარმოებს, სსიპებს, შპს-ებს, შეგვიძლია, 100 მილიონსაც ავცდეთ წლიურ ჭრილში ეკონომიის თვალსაზრისით. ვფიქრობ, ეს იყო უპირობოდ გასაკეთებელი. ეს პროცესი დაწყებულია ძალიან სწრაფი ტემპით“, - აღნიშნა ირაკლი კობახიძემ.