ფრანგი ტუროპერატორები საქართველოს ტურისტულ პოტენციალს გაეცნენ

1764137225

ფრანგი ტუროპერატორები საქართველოს ტურისტულ პოტენციალს გაეცნენ

ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის მარკეტინგული კამპანიის ფარგლებში, საქართველოს საფრანგეთიდან 10 ტუროპერატორი ეწვია. ადმინისტრაციის ორგანიზებით, B2B ფორმატის ფარგლებში, საფრანგეთის წამყვანი ტუროპერატორები ქართველ კოლეგებს შეხვდნენ, სადაც თანამშრომლობის გაღრმავებისა და ერთობლივი ტურების დაგეგმვის საკითხები განიხილეს.ფრანგი ტუროპერატორები გაეცნენ თბილისის ისტორიულ უბნებს, ტურისტულ მარშრუტებს, ეწვივნენ კახეთს, სადაც დაათვალიერეს სასტუმროები, გაეცნენ ტურისტულ ინფრასტრუქტურას. ტურის ფარგლებში სტუმრები ეწვივნენ ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის პროექტის „მზის კარის“ ობიექტებს, სადაც დააგემოვნეს ქართული კერძები და ღვინო.„მზის კარის“ პროექტის მიზანია ხელი შეუწყოს ახალი, ნიშური შეთავაზების განვითარებას გასტროტურიზმის მიმართულებით და ქვეყნის მასშტაბით გააერთიანოს ისეთი მასპინძელი ოჯახები, რომლებიც სტუმრებს, რეგიონისთვის დამახასიათებელი კერძების გარდა, სთავაზობენ ავთენტურ, ოჯახურ გარემოში ადგილობრივი სტუმართ-მასპინძლობის ტრადიციების გაცნობას, კერძის მომზადების პროცესში მონაწილეობასა და გასტრონომიულ ინტერპრეტაციას.საფრანგეთიდან საქართველოში ტურისტული ნაკადების გაზრდის მიზნით, საქართველოს ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაცია საფრანგეთში წლის ბოლომდე მასშტაბურ მარკეტინგულ კამპანიას ატარებს. საფრანგეთის ქალაქებში საქართველოს ტურისტული პოტენციალის წარმოსაჩენად სხვადასხვა ტიპის აქტივობა ტარდება. კამპანია მოიცავს გარე რეკლამას, სოციალურ ქსელებში და მედიასაშუალებებში საქართველოს შესახებ სიუჟეტებსა და სტატიებს.

 სკანდინავიის ქვეყნებში საქართველოს ტურისტულ პოტენციას გაეცნენ

1763969757

სკანდინავიის ქვეყნებში საქართველოს ტურისტულ პოტენციას გაეცნენ

ევროპის ქვეყნებიდან საქართველოში მაღალმხარჯველი ტურისტული ნაკადების გაზრდის მიზნით საქართველოს ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაცია სკანდინავიის სახელმწიფოებში მარკეტინგულ კამპანიას ატარებს.ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის ორგანიზებით,ქართული კერძო სექტორის წარმომადგენლებმა შვედეთში, დანიასა და ნორვეგიაში როუდშოუებში მიიღეს მონაწილეობა. სტოკჰოლმში, კოპენჰაგენსა და ოსლოში საქართველოს ტურისტული პოტენციალის შესახებ პრეზენტაციები გაიმართა.B2B  ფორმატის ფარგლებში, მოლაპარაკებები შედგა ქართული კერძო სექტორის წარმომადგენლებსა და ადგილობრივ ტურისტულ კომპანიებს შორის. შეხვედრებზე სკანდინავიის ქვეყნებიდან საქართველოში ტურისტული ჯგუფების ჩამოყვანისა და ერთობლივი ტურების მოწყობის საკითხები განიხილეს.ტურისტულ კომპანიებთან შეხვედრების პარალელურად საქართველოს ტურისტულ მიმართულებას პრეზენტაციებზე გაეცნენ სკანდინავიური მედიის წარმომადგენლები. ნორვეგიული და შვედური სამოგზაურო გამოცემები საქართველოს შესახებ სტატიებს მოამზადებენ.

ირაკლი იმერლიშვილი

1763714054

სპარსეთის ყურის ქვეყნებში შევხვდით ბევრ კომპანიას და ვიმედოვნებთ, რომ ეს ღონისძიება წარმატებული იქნება ქართული ტურისტული სექტორისთვის - ირაკლი იმერლიშვილი

სპარსეთის ყურის ქვეყნებიდან საქართველოში მაღალმხარჯველი ტურისტული ნაკადების გაზრდისა და საქართველოს ცნობადობის ამაღლების მიზნით, ტურიზმის ეროვნულმა ადმინისტრაციამ არაბთა გაერთიანებულ საამიროებში, საუდის არაბეთსა და ქუვეითში „როუდშოუები“ გამართა. B2B ფორმატის ფარგლებში ქართული კომპანიების წარმომადგენლები ადგილობრივ კოლეგებს შეხვდნენ, სადაც თანამშრომლობის საკითხები განიხილეს.ღონისძიების მნიშვნელობაზე საუბრობს კომპანია „ჯორჯია ბაი ქარის“ წარმომადგენელი ირაკლი იმერლიშვილი.„ბოლო რვა წელია ტურისტებს ვმასპინძლობთ აზიის ქვეყნებიდან,  უმეტესწილად საამიროებიდან. პირველად  ვმონაწილეობთ როუდშოუზე და ძალიან წარმატებული აღმოჩნდა. სპარსეთის ყურის ქვეყნებში შევხვდით ბევრ კომპანიას და ვიმედოვნებთ, რომ  ეს ღონისძიება წარმატებული იქნება ქართული ტურისტული სექტორისთვის. ქვეყანაში შემოვიყვანთ მეტ მხარჯველუნარიან ტურისტს და მეტი ადამიანისთვის გახდება საქართველო ცნობილი“.ღონისძიებებში 20-მდე ქართული და 50-მდე ადგილობივი კომპანია იყო წარდგენილი. უცხოური კომპანიების წარმომადგენლები დეტალურად გაეცნენ საქართველოს ტურისტულ ინფრასტრუქტურას, შეთავაზებებსა და პროდუქტებს.

dubai

1763711824

დუბაიში, რიადსა და ელ-ქუვეითში გამართული შეხვედრები ძალიან მნიშვნელოვანია საქართველოს ტურისტული სექტორისთვის - მარიამ როჭიკაშვილი

სპარსეთის ყურის ქვეყნებიდან საქართველოში მაღალმხარჯველი ტურისტული ნაკადების გაზრდისა და საქართველოს ცნობადობის ამაღლების მიზნით, ტურიზმის ეროვნულმა ადმინისტრაციამ არაბთა გაერთიანებულ საამიროებში, საუდის არაბეთსა და ქუვეითში „როუშოუები“ გამართა. B2B ფორმატის ფარგლებში ქართული კომპანიების წარმომადგენლები ადგილობრივ კოლეგებს შეხვდნენ, სადაც თანამშრომლობის საკითხები განიხილეს. შეხვედრების მნიშვნელობაზე საუბრობს „თრეველ ვაიბსის“ წარმომადგენელი მარიამ როჭიკაშვილი.დუბაიში, რიადსა და ელ-ქუვეითში გამართული შეხვედრები ძალიან მნიშვნელოვანია საქართველოს ტურისტული სექტორისთვის, მათ შორის ჩვენთვის. ახლო აღმოსავლეთის ქვეყნები ერთ-ერთი ყველაზე სტრატეგიული ბაზარია. ძალიან კარგია, რომ საშუალება გვაქვს ტურიზმის ადმინისტრაციასთან ერთად ჩავერთოთ ამ როუდშოუებში.  ძალიან დროული იყო მსგავსი ღონისძიებები. ეს შეხსენებაა ჩვენი პარტნიორებისთვის და ტურისტული კომპანიებისთვის, რომ საქართველოს შეუძლია ახალი შესაძლებლობებით წარსდგეს მათ წინაშე“.ღონისძიებებში 20-მდე ქართული და 50-მდე ადგილობივი კომპანია იყო წარდგენილი. უცხოური კომპანიების წარმომადგენლები დეტალურად გაეცნენ საქართველოს ტურისტულ ინფრასტრუქტურას, შეთავაზებებსა და პროდუქტებს.

ტურიზმი

1763710872

ანა გვაზავა-საქართველოს ტურისტული პოტენციალისთვის ძალიან მნიშვნელოვანია როუდშოუების მოწყობა სპარსეთის ყურის ქვეყნებში

სპარსეთის ყურის ქვეყნებიდან საქართველოში მაღალმხარჯველი ტურისტული ნაკადების გაზრდისა და საქართველოს ცნობადობის ამაღლების მიზნით, ტურიზმის ეროვნულმა ადმინისტრაციამ არაბთა გაერთიანებულ საამიროებში, საუდის არაბეთსა და ქუვეითში „როუშოუები“ გამართა. B2B ფორმატის ფარგლებში ქართული კომპანიების წარმომადგენლები ადგილობრივ კოლეგებს შეხვდნენ, სადაც თანამშრომლობის საკითხები განიხილეს. შეხვედრების მნიშვნელობაზე საუბრობს კომპანია „ვოიაჟერის“ წარმომადგენელი ანა გვაზავა.„საქართველოს ტურისტული პოტენციალისთვის ძალიან მნიშვნელოვანია როუდშოუების მოწყობა სპარსეთის ყურის ქვეყნებში. ვეცნობით ახალ პარტნიორებს და გვაქვს ახალი კონტაქტები, მეტი შანსი აქვს ნებისმიერ კომპანიას მეტად წარმატებულად იმუშაოს საქართველოს ბაზარზე. საამიროებიდან კვირაში 21 ავიარეისი სრულდება, ფრენის ხანგრძლივობა სულ რაღაც 3 საათია, რაც ძალიან მოსახერხებელია. წინა წელთან შედარებით აღინიშნება ტურისტული ნაკადის ზრდა. რაც ძალიან კარგად აისახა ტურიზმის მიმართულებაზე. ჩვენ ძალიან მოხარულები ვართ, რომ ვიღებთ მსგავს ღონისძიებაში მონაწილეობას“.ღონისძიებებში 20-მდე ქართული და 50-მდე ადგილობივი კომპანია იყო წარდგენილი. უცხოური კომპანიების წარმომადგენლები დეტალურად გაეცნენ საქართველოს ტურისტულ ინფრასტრუქტურას, შეთავაზებებსა და პროდუქტებს.

სპარსეთის ყურის ქვეყნებში საქართველოს მიმართ ინტერესი იზრდება-მარიამ ტიგინაშვილი

1763709025

სპარსეთის ყურის ქვეყნებში საქართველოს მიმართ ინტერესი იზრდება - მარიამ ტიგინაშვილი

სპარსეთის ყურის ქვეყნებიდან საქართველოში მაღალმხარჯველი ტურისტული ნაკადების გაზრდისა და საქართველოს ცნობადობის ამაღლების მიზნით, ტურიზმის ეროვნულმა ადმინისტრაციამ არაბთა გაერთიანებულ საამიროებში, საუდის არაბეთსა და ქუვეითში „როუშოუები“ გამართა. B2B ფორმატის ფარგლებში ქართული კომპანიების წარმომადგენლები ადგილობრივ კოლეგებს შეხვდნენ, სადაც თანამშრომლობის საკითხები განიხილეს. შეხვედრების შესახებ საუბრობს ჯორჯია კაპიტალის წარმომადგენელი მარიამ ტიგინაშვილი.„ჩვენ გვქონდა რამდენი ტიპის შეხვედრა, მათ შორის იყო B2B შეხვედრები. სადაც წარვადგინეთ ზამთრის  და გაზაფხულის ტურისტული შეთავაზებები, ასევე ვესაუბრეთ სასტუმროების  წარმომადგენელებს, რომლებსაც  გავაცანით მრავალფეროვანი ტურისტული პაკეტები საქართველოში.შევხვდით მარკეტინგულ კომპანიებს და ინფლუენსერებსაც.  წარვადგინეთ საქართველო, რომელიც ტურისტული კუთხით ერთ-ერთ წამყვან პოზიციაზეა.მსგავსი ტიპის შეხვედრები ჩვენი კომპანიისთვის და  ზოგადად საქართველოსთვის  ძალიან მნიშვნელოვანია, იქიდან გამომდინარე, რომ  უშუალო კონტაქტის და კომუნიკაციის შედეგად მეტად ეცნობიან ჩვენს ქვეყანას და სპარსეთის ყურის ქვეყნებში საქართველოს მიმართ ინტერესი იზრდება“.ღონისძიებებში 20-მდე ქართული და 50-მდე ადგილობივი კომპანია იყო წარდგენილი. უცხოური კომპანიების წარმომადგენლები დეტალურად გაეცნენ საქართველოს ტურისტულ ინფრასტრუქტურას, შეთავაზებებსა და პროდუქტებს.

„საქართველო ხელსაყრელი მიმართულებაა ბიზნეს ღონისძიებებისთვის“ -  ვიშეშ მანჰანი

1763631467

„საქართველო ხელსაყრელი მიმართულებაა ბიზნეს ღონისძიებებისთვის“ - ვიშეშ მანჰანი

საქართველოს ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის საკონვენციო და საგამოფენო ბიურო ესპანეთში, ბარსელონაში, მსოფლიოში ერთ-ერთ ყველაზე მასშტაბურ და გავლენიან გამოფენაში IBTM World 2025 მონაწილეობდა. გამოფენაზე საქართველოს წარდგენის მნიშვნელობაზე საუბრობს Vive Bespoke Event-ის დამფუძნებელი ვიშეშ მანჰანი.„როდესაც ახალ მიმართულებებსა და შესაძლებლობებზე ვსაუბრობთ, საქართველო ხელსაყრელი მიმართულებაა ბიზნეს ღონისძიებებისთვის და ვფიქრობ, საქართველოს აქვს პოტენციალი გადაიქცეს ცენტრად საქმიანი ტურიზმის მიმართულებით, სადაც შესაძლებელია სხვადასხვა ღონისძიებების გამართვა. ამას ხელს უწყობს საქართველოს ტურისტული ადგილები, გასტრონომია, გამარტივებული სავიზო რეჟიმი. ყოველივე ეს ხელს უწყობს როგორც მოგზაურებს, ასევე ბიზნეს ღონისძიებებისთვის მსხვილ ჯგუფებს, 300-დან 500 კაცამდე, რომ ეწვიონ საქართველოს, რადგან საქართველო იდეალური დანიშნულების ადგილია ბიზნეს ღონისძიებებისთვის.“ IBTM World 2025-ზე 150 ქვეყნიდან 2 500-ზე მეტი ორგანიზაცია და კომპანია მონაწილებდა, გამოფენის სტუმრების რაოდენობა 12 ათასზე მეტი იყო.

ტურიზმი

1763629747

ჩვენი მიზანია ბევრი ევროპელი მოგზაური ჩამოვიყვანოთ საქართველოში - მარია ანუნტა დე მარი

საქართველოს ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის საკონვენციო და საგამოფენო ბიურო ესპანეთში, ბარსელონაში, მსოფლიოში ერთ-ერთ ყველაზე მასშტაბურ და გავლენიან გამოფენაში IBTM World 2025 მონაწილეობდა.გამოფენაზე საქართველოს მონაწილეობას აფასებს ფრანგული ტურისტული სააგენტოს La Creative Boutique France-ის წარმომადგენელი მარია ანუნტა დე მარი.„საქართველოში პირველად ორი წლის წინ ვიყავი და ძალიან მომეწონა. ჩვენი კომპანია მუშაობს როგორც ევროპის ქვეყნების, ასევე საქართველოს მიმართულებაზე. ამ ზაფხულს ჩვენ საქართველოში ჩამოვიყვანეთ მოგზაურები.ჩვენი კლიენტები ეძებენ ახალ, არასტანდარტულ მიმართულებებს და ჩვენ მათ საქართველოს ვთავაზობთ, ვუწყობთ სპეციალურ ტურებს. ისინი კმაყოფილები არიან. ჩვენი მიზანია ბევრი ევროპელი მოგზაური ჩამოვიყვანოთ საქართველოში.“IBTM World 2025-ზე  150 ქვეყნიდან 2 500-ზე მეტი ორგანიზაცია და კომპანია იყო წარდგენილი, გამოფენის სტუმრების რაოდენობამ 12 ათასს გადააჭარბა.

ტურიზმი

1763628254

წინა წლებთან შედარებით საქართველოს მიმართ დაინტერესება გაზრდილია - ლექსო მამულაშვილი

მსოფლიოში ერთ-ერთ ყველაზე მასშტაბურ და გავლენიან გამოფენაზე IBTM World 2025 საქართველოს ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის საკონვენციო და საგამოფენო ბიურო 9 კერძო კომპანიასთან ერთად წარდგა. გამოფენის მნიშვნელობაზე საუბრობს  „ვიზიტ ჯორჯიას“ წარმომადგენელი ლექსო მამულაშვილი. „ბარსელონას საქმიანი ტურიზმის გამოფენა ერთ-ერთი ყველაზე მასშტაბურია ევროპაში. აქ მონაწილეობა ძალიან მნიშვნელოვანია, როგორც უშუალოდ ქვეყნისთვის, ასევე ცალკეული კომპანიებისთვის, რომლებიც მოღვაწეობენ ტურიზმის სფეროში. წინა წლებთან შედარებით საქართველოს მიმართ გაზრდილია დაინტერესება, რაც აუცილებლად გამოიღებს შედეგს უახლოეს მომავალში.“IBTM World 2025-ზე 150 ქვეყნიდან 2 500-ზე მეტი ორგანიზაცია და კომპანია იყო წარდგენილი, გამოფენის სტუმრების რაოდენობამ 12 ათასს გადააჭარბა.

 „IBTM-ზე საქართველოს მიმართ ძალიან დიდი ინტერესია“ - ნატალია ჩანადირი

1763623543

„IBTM-ზე საქართველოს მიმართ ძალიან დიდი ინტერესია“ - ნატალია ჩანადირი

საქართველოს ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის საკონვენციო და საგამოფენო ბიურომ ესპანეთში, ბარსელონაში, მსოფლიოში ერთ-ერთ ყველაზე მასშტაბურ და გავლენიან გამოფენაში IBTM World 2025 მიიღო მონაწილეობა.  გამოფენის მნიშვნელობაზე საუბრობს  სასტუმრო „შერატონ მეტეხი პალასის“ წარმომადგენელი ნატალია ჩანადირი.„IBTM-ზე საქართველოს მიმართ ძალიან დიდი ინტერესია, გვქონდა ბევრი საინტერესო შეხვედრა. აღსანიშნავია, რომ გამოფენას ესწრებიან არა მხოლოდ ადგილობრივი ესპანური კომპანიები, არამედ ისეთი მასშტაბური ბაზრების წარმომადგენლები, როგორებიცაა: ამერიკა, აზია, ევროპა. მიმდინარეობს მოლაპარაკებები და ვიმედოვნებთ, რომ წარმატებით გაგრძელდება ჩვენი მონაწილეობა ამ გამოფენაზე.“IBTM World 2025-ზე წარმოდგენილი იყო 150 ქვეყნიდან 2 500-ზე მეტი ორგანიზაცია და კომპანია, ხოლო გამოფენის სტუმრების რაოდენობამ 12 ათასს გადააჭარბა.

ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების მინისტრის მოადგილედ ინგა ფხალაძე დაინიშნა

1763571095

შავი ზღვის წყალქვეშა კაბელის და „მწვანე ენერგეტიკული დერეფნის“ პროექტები მნიშვნელოვანია არამარტო საქართველოს, არამედ, ევროპის ენერგოუსაფრთხოების კუთხითაც - ინგა ფხალაძე

შავი ზღვის წყალქვეშა კაბელის და „მწვანე ენერგეტიკული დერეფნის“ პროექტების მიმდინარეობის და მათი არამარტო საქართველოსთვის, არამედ ევროპის ენერგოუსაფრთხოების კუთხით მნიშვნელოვანი როლის შესახებ ისაუბრა ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების მინისტრის მოადგილე ინგა ფხალაძემ.როგორც მინისტრის მოადგილე განმარტავს, ორი პროექტი, რომლებიც შავი ზღვის ფსკერზე ელექტრო კაბელების მოწყობას და დალაგებას მოიაზრებს, პარალელურ რეჟიმში მიმდინარეობს. პირველი - საქართველოს მიერ ინიცირებული შავი ზღვის წყალქვეშა კაბელის პროექტია, რომელიც საქართველოდან რუმინეთში ელექტროენერგიის ექსპორტს გულისხმობს და რომელსაც შემდგომ ლოგიკურად მოყვა მეორე, მასშტაბური „მწვანე ენერგეტიკული დერეფნის“ პროექტი საქართველოს, აზერბაიჯანის, რუმინეთის და უნგრეთის პარტნიორობით.„რასაკვირველია, შავი ზღვის წყალქვეშა კაბელის პროექტი საქართველოს ძალიან სერიოზულ პერსპექტივას უხსნის ევროპასთან ვაჭრობის შესაძლებლობის მხრივ - რაც, გეოგრაფიული მონაცემებით, არ გაგვაჩნია. პროექტის შინაარსიდან გამომდინარე, ნათელი გახდა, რომ საქართველო თავისი ძალიან სერიოზული ადგილმდებარეობით პოტენციურად შეიძლება იყოს ენერგეტიკული ჰაბი, რომელიც აღმოსავლეთს დასავლეთთან დააკავშირებს. შესაბამისად, პროექტმა გამოიწვია ჩვენი მეზობელი ქვეყნების ძალიან დიდი ინტერესი და 2022 წლის დეკემბერში საფუძველი ჩაეყარა მეორე, „მწვანე ენერგეტიკული დერეფნის“ პროექტს.  მათი განხორციელების შემთხვევაში საქართველო გაიმყარებს არამხოლოდ საკუთარ ენერგო დამოუკიდებლობას და უსაფრთხოების სტატუსს, არამედ ევროპასაც შესძენს ენერგო უსაფრთხოების საკმაოდ მაღალ ხარისხს", - აღნიშნა მინისტრის მოადგილემ.შავი ზღვის წყალქვეშა კაბელის სიგრძე იქნება 1155 კმ-ზე მეტი (1115კმ წყალქვეშ, ხოლო 40 კმ ხმელეთზე), ძაბვა - 525 კვ, ხოლო სიმძლავრე - 1300 მგვტ. ინგა ფხალაძის ინფორმაციით, უკვე გაკეთებულია ტექნიკურ-ეკონომიკური შესწავლა ცნობილი იტალიური საინჟინრო-საკონსულტაციო კომპანია CESI-ს მიერ. კვლევების შედეგად აღმოჩნდა, რომ პროექტი ტექნიკურად აბსოლუტურად მიზანშეწონილია. ახლა კი პროექტი ზღვის ფსკერის ტექნიკურ გამოკვლევის ფაზაზე  გადადის, რაც გულისხმობს გეოტექნიკურ და გეოფიზიკურ შესწავლას.„ტექნიკური დავალების შემუშავება  2026 წელს დასრულდება და 2027 წელს უკვე დაიწყება მისი განხორციელება. უნდა, აღინიშნოს, რომ პროექტისთვის ევროკავშირში უკვე ვართ სტატუსის მინიჭების კანდიდატები, გადაწყვეტილება ცნობილი გახდება 2026 წლის დასაწყისში. სტატუსის მონიჭება გულისხმობს ძალიან სერიოზულ ფინანსურ მხარდაჭერას, რაც ნიშნავს, რომ პროექტის განხორციელებაში საგრანტო კომპონენტი შემოვა. მთლიანად წყალქვეშა კაბელი 3,5 მილიარდი ევროს საინვესტიციო ღირებულების პროექტია", - განაცხადა ინგა ფხალაძემ.რაც შეეხება „მწვანე ენერგეტიკულ დერეფანს“, მინისტრის მოადგილის ინფორმაციით, ეს კიდევ უფრო მსხვილი პროექტია, რომელიც მოიცავს 4,000 მგვტ სიმძლავრის  სამ კაბელს. პროექტის ფარგლებში ოთხივე ქვეყნის ჩართულობით ფუნქციონირებს ერთობლივი საწარმო. ინგა ფხალაძის პროგნოზით, 2026 წლის იანვრის ბოლოსთვის დამთავრდება ტექნიკურ-ეკონომიკური მიზანშეწონილობის ანგარიშის მომზადება, რომელზეც ასევე იტალიური კომპანია CESI მუშაობს. 2027 წლის ბოლოსთვის ზღვის ფსკერის შესწავლაა დაგეგმილი.„მნიშვნელოვანია, რომ მწვანე ენერგეტიკის დერეფანში ელექტრო კაბელის გარდა მოვიაზრებთ წყალბადის მილის ჩადებასაც, რაც შესწავლის ფაზაშია. ეს საქართველოსთვის ძალიან მნიშვნელოვანია - ჩვენი ქვეყანა ძალიან მდიდარია ჰიდრორესურსებით, რაც ასევე დიდ შესაძლებლობას იძლევა წყალბადის საწარმოებლად. შესაბამისად, საქართველოს შეუძლია მწვანე წყალბადის ექსპორტიორი ქვეყანა გახდეს. ელექტრო კაბელების საინვესტიციო ღირებულება ამ ეტაპზე განსაზღვრულია 10 -12 მლრდ ევრო, დაახლოებით ასეთივეა წყალბადის კაბელის ღირებულებაც", - აღნიშნა მინისტრის მოადგილემ.მინისტრის მოადგილე ხაზს უსვამს, რომ პროექტების მიმართ ძალიან დიდია დაინტერესება კერძო სექტორიდან  და შესაბამისად, მნიშვნელოვანი მოცულობის ინვესტიციის მოზიდვაა შესაძლებელი, მათ შორის პროექტის ინფრასტრუქტურულ კომპონენტში. ამასთან, როგორც ინგა ფხალაძე აღნიშნავს, ენერგეტიკა ძალიან დინამიკურად განვითარებადი სექტორია და  მნიშვნელოვანია, როდესაც ქვეყანას სიმძლავრეების მატების გეგმა აქვს, იქ აუცილებლად იყოს ქსელის და ინფრასტრუქტურის გაძლიერება-გაფართოებაც, რის გარეშეც მისი განხორციელება შეუძლებელი იქნება.„ჩვენი ხედვა ასეთია - უნისონში უნდა მოხდეს როგორც სტრატეგიის დახვეწა 10-წლიანი ხედვით, ასევე იმის გაანგარიშება, თუ რა იქნება საჭირო იმისთვის, რომ სექტორში სიმძლავრეების დამატება ფიზიკურად მოხდეს და ქვეყანას შესაძლებლობა მიეცეს, რომ გახდეს განახლებადი ენერგიების ნეტო-ექსპორტიორი ევროპის მიმართულებით“, - აღნიშნა მინისტრის მოადგილემ.

საქართველოს საქმიან ტურისტულ პოტენციალს ბარსელონას საერთაშორისო ტურისტულ გამოფენაზე ეცნობიან

1763537057

საქართველოს საქმიან ტურისტულ პოტენციალს ბარსელონას საერთაშორისო ტურისტულ გამოფენაზე ეცნობიან

საქართველოს ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის საკონვენციო და საგამოფენო ბიურო ესპანეთში, ბარსელონაში, მსოფლიოში ერთ-ერთ ყველაზე მასშტაბურ და გავლენიან გამოფენაში  IBTM World 2025 მონაწილეობს.IBTM World 2025-ის ფარგლებში, საქართველოში მსხვილი ტურისტული ღონისძიებების დაგეგმვისა და მარკეტინგული კამპანიების ჩატარების მიზნით, საქართველოს ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის ხელმძღვანელმა მაია ომიაძემ საერთაშორისო მარკეტინგული კომპანიების, ავიაკომპანიებისა და მსხვილი ღონისძიებების MICE-მენეჯერებთან შეხვედრები გამართა.ევროკავშირიდან, დიდი ბრიტანეთიდან, ახლო აღმოსავლეთიდან, ინდოეთიდან და ჩინეთიდან წარმოდგენილი კომპანიების წარმომადგენლებთან საქართველოში მსხვილი ღონისძიებების ჩატარების შესაძლებლობები განიხილეს. საუბარი შეეხო საქართველოში საქმიანი ტურისტულ მიმართულების პოპულარიზაციას, სამიზნე ქვეყნებში პრეზენტაციებისა და „როუდშოუების“ დაგეგმვის შესაძლებლობებს.გამოფენას დაესწრო ბარსელონაში საქართველოს გენერალური კონსული ბექა ზარანდია.„ჩვენ შევხვდით მსხვილ კომპანიებს, რომლებიც მთელი მსოფლიოს მასშტაბით ატარებენ ბიზნეს-ღონისძიებებს. ეს გამოფენა ორიენტირებულია ბიზნეს-ტურიზმის განვითარებაზე. როგორც იცით, ვმართავთ კამპანიებს, რომლის ფარგლებში ვცდილობთ საქართველოში ბევრად მეტი ბიზნეს-მოგზაური ჩამოვიყვანოთ და ხელი შევუწყოთ საქართველოს პოზიციონირებას მთელ მსოფლიოში“,-განაცხადა მაია ომიაძემ.საქართველოს ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის საკონვენციო და საგამოფენო ბიუროსთან ერთად IBTM World 2025-ზე ბიუროს წევრი 9 კომპანია მონაწილეობს. გამოფენაზე წარმოდგენილია აჭარის ავტონომიური რესპუბლიკის ტურიზმისა და კურორტების დეპარტამენტიც.„ბარსელონას საქმიანი ტურისტული გამოფენა ერთ-ერთი ყველაზე გავლენიანი გამოფენაა ევროპაში. აქ მონაწილეობა ძალიან მნიშვნელოვანია, როგორც უშუალოდ ქვეყნისთვის, ასევე ცალკეული კომპანიებისთვის, რომლებიც მოღვაწეობენ ტურიზმის სფეროში. დაინტერესება საქართველოს მიმართ გაზრდილია წინა წლებთან შედარებით, რაც აუცილებლად გამოიღებს შედეგს უახლოეს მომავალში“, - აცხადებს Visit Georgia-ს წარმომადგენელი ლექსო მამულაშვილი.„როდესაც ახალ მიმართულებებსა და შესაძლებლობებზე ვსაუბრობთ, საქართველო ხელსაყრელია ბიზნეს-ღონისძიებებისთვის და ვფიქრობ, ქვეყანას დიდი პოტენციალი აქვს გადაიქცეს საქმიანი ტურიზმის ცენტრად, სადაც შესაძლებელია სხვადასხვა ღონისძიების გამართვა. ამას ხელს უწყობს საქართველოს ტურისტული ადგილები, გასტრონომია, გამარტივებული სავიზო რეჟიმი – ყოველივე ეს ამარტივებს როგორც მოგზაურებისთვის, ასევე მსხვილი ჯგუფებისთვის, 300-დან 500 ადამიანამდე, რომ ეწვიონ საქართველოს, რადგან საქართველო იდეალური დანიშნულების ადგილია ბიზნეს-ღონისძიებებისთვის“, – აღნიშნა Vive Bespoke Event-ის დამფუძნებელმა ვიშეშ მანჰანმა.IBTM World 2025-ზე წარმოდგენილია 150 ქვეყნის 2 500-ზე მეტი ორგანიზაცია, ხოლო გამოფენის სტუმრთა რაოდენობა 12 ათასს აჭარბებს.