ტურიზმი

1766064480

იმ ქვეყნებიდან, საიდანაც გვაქვს პირდაპირი ფრენები, საკმაოდ გაზრდილია ტურისტების რაოდენობა - The Biltmore Tbilisi Hotel-ის წარმომადგენელი

იმ ქვეყნებიდან, საიდანაც გვაქვს პირდაპირი ფრენები, საკმაოდ გაზრდილია ტურისტების რაოდენობა, - აცხადებს The Biltmore Tbilisi Hotel-ის წარმომადგენელი მარიამ ქუთათელაძე,  რომელიც ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის ხელმძღვანელისა და ბიზნეს სექტორის შეხვედრას დაესწრო. აღნიშნულ შეხვედრას ესწრებოდა ასევე ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების მინისტრის მოადგილე ირაკლი ნადარეიშვილი.„დღეს მოვისმინეთ 2025 წლის შეჯამება. საკმაოდ ინფორმაციული შეხვედრა იყო. განიხილებოდა მარკეტინგული აქტივობები. ჩვენც, როგორც კერძო ბიზნესი, მონაწილეობას ვიღებდით გამოფენებში. ვთვლი, რომ ეს წელი ნამდვილად წარმატებული იყო. პირადი გამოცდილებით ყურადღებას გავამახვილებ IBTM Barcelona -ზე. ნამდვილად შემიძლია ვთქვა, რომ მთელი მსოფლიოდან იყვნენ დაინტერესებული mice კომპანიები. ძალიან დიდი  ღონისძიებების ორგანიზატორი პროფესიონალები. მათ აქვთ დიდი მზაობა, რომ ჩვენს ქვეყანაში 2026-2027 წლისთვის დაიგეგმოს საკმაოდ დიდი ღონისძიებები. რაც ჩვენთვის ძალიან სასიხარულოა. ამასთანავე მოგეხსენებათ, იმ ქვეყნებიდან  რომლებთანაც გვაქვს პირდაპირი ფრენები, საკმაოდ გაზრდილია ტურისტების რაოდენობა. კერძოდ, გამოვყოფდი ინდოეთს. დიდი იმედი მაქვს, რომ ახალი ბაზრები დაემატება და კიდევ უფრო გაიზრდება ტურისტების ნაკადი“, - აღნიშნა მარიამ ქუთათელაძემ.ეკონომიკის მინისტრის მოადგილემ და ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის ხელმძღვანელმა ბიზნეს ასოციაციის წევრებსა და ტურიზმის სექტორის წარმომადგენლებს  ადმინისტრაციის 2026 წლის პროექტები და გეგმები გააცნეს.  სხვადასხვა ბიზნესისა და ტურიზმის სექტორის წარმომადგენლები ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის მიმდინარე პროექტებს, მარკეტინგულ კამპანიებსა და დაგეგმილ აქტივობებს გაეცნენ.შეხვედრაზე განიხილეს ტურიზმის სფეროში მიმდინარე ტენდენციები. მაია ომიაძემ განსაკუთრებული ყურადღება დაუთმო ტურისტული ბაზრების დივერსიფიკაციას, მაღალშემოსავლიანი ტურისტული ნაკადის მოზიდვასა და საქმიანი ტურიზმის (MICE) მიმართულების გაძლიერებას. ამ კუთხით, ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაცია კომბინირებულ მარკეტინგულ კამპანიებს ატარებსმიზნობრივ ტურისტულ ბაზრებზე. მათ შორის: ევროკავშირსა და დიდ ბრიტანეთში, ჩინეთში, ინდოეთში, ასევე სპარსეთის ყურის ქვეყნებში.აღნიშნული ტენდენცია 2026 წელს არა მხოლოდ გაგრძელდება, არამედ მოხდება ტურისტული შეთავაზებებისა და პროდუქტების განვითარების ახალი შესაძლებლობების იდენტიფიცირება, ახალი ტურისტული ადგილების განვითარება, ასევე გაფართოვდება კერძო სექტორის გაძლიერების მხარდამჭერი პროგრამები და სხვა.შეხვედრაზე ასევე დაანონსდა ის, რომ საქართველო 2026 წელს აზიის ერთ-ერთი უმსხვილესი ტურისტული გამოფენის ITB შანხაის ოფიციალური მასპინძელი ქვეყანა იქნება. შეხვედრაზე განსაკუთრებულად გაესვა ხაზი საჯარო და კერძო სექტორის თანამშრომლობის კიდევ უფრო მეტად გაღრმავების მნიშვნელობას ტურიზმის განვითარებაში. შეხვედრის დასასრულს, ბიზნესის წარმომადგენლებმა ეკონომიკის სამინისტროსა და ტურიზმის ადმინისტრაციის დარგის განვითარების შესახებ საკუთარი მოსაზრებები გაუზიარეს.

2025 წელს საერთო ჯამში ვასრულებთ 80%-იანი დატვირთულობით - HSC Group Hospitality-ს დირექტორი

1766062673

2025 წელს საერთო ჯამში ვასრულებთ 80%-იანი დატვირთულობით - HSC Group Hospitality-ს დირექტორი

ჩვენი მიზანია მოვიზიდოთ მაღალმხარჯველუნარიანი ტურისტები, - ამის შესახებ მენეჯმენტ კომპანია HSC Group Hospitality-ს დირექტორი გიორგი დოლიძე აცხადებს. მისი თქმით, 2025 წელი იყო ბევრი სიახლე, რაც ტურიზმის განვითარებას კიდევ უფრო შეუწყობს ხელს.„2025 წელი იყო მართლაც საამაყო წელიწადი და იმ სტრატეგიულად მნიშვნელოვანი სიახლეების პერიოდი იყო, როდესაც ჩვენ ვიხილეთ წლის დასაწყისში ამდენი ახალი ავიამიმოსვლა და პირდაპირი ფრენა საქართველოში ისეთი ქვეყნებიდან, როგორებიცაა ევროპის, ჩინეთის, ინდოეთის და ბრიტანეთის. ცალსახად მნიშვნელოვანია, რომ ჩვენი მიზანია მოვიზიდოთ მაღალმხარჯველუნარიანი ტურისტები. 2025 წელს საერთო ჯამში ვასრულებთ 80%-იანი დატვირთულობით და 10%-ით გაზრდილი ფასით. ვფიქრობთ, რომ 2026 წელს ვიხილავთ იმ ცვლილებებს და სიახლეებს, რომლებიც 2025 წელს განხორციელდა. მაღალ სეზონზე მივაღწიეთ პიკურ დატვირთვას თბილისში - ეს იყო 92%, რაც აჭარბებდა ევროპის სხვადასხვა ქალაქების ობიექტების გამოცხადებულ ფასებს“, - აცხადებს გიორგი დოლიძე.ეკონომიკის მინისტრის მოადგილემ და ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის ხელმძღვანელმა ბიზნეს ასოციაციის წევრებსა და ტურიზმის სექტორის წარმომადგენლებს  ადმინისტრაციის 2026 წლის პროექტები და გეგმები გააცნეს.  სხვადასხვა ბიზნესისა და ტურიზმის სექტორის წარმომადგენლები ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის მიმდინარე პროექტებს, მარკეტინგულ კამპანიებსა და დაგეგმილ აქტივობებს გაეცნენ.შეხვედრაზე განიხილეს ტურიზმის სფეროში მიმდინარე ტენდენციები. მაია ომიაძემ განსაკუთრებული ყურადღება დაუთმო ტურისტული ბაზრების დივერსიფიკაციას, მაღალშემოსავლიანი ტურისტული ნაკადის მოზიდვასა და საქმიანი ტურიზმის (MICE) მიმართულების გაძლიერებას. ამ კუთხით, ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაცია კომბინირებულ მარკეტინგულ კამპანიებს ატარებსმიზნობრივ ტურისტულ ბაზრებზე. მათ შორის: ევროკავშირსა და დიდ ბრიტანეთში, ჩინეთში, ინდოეთში, ასევე სპარსეთის ყურის ქვეყნებში.აღნიშნული ტენდენცია 2026 წელს არა მხოლოდ გაგრძელდება, არამედ მოხდება ტურისტული შეთავაზებებისა და პროდუქტების განვითარების ახალი შესაძლებლობების იდენტიფიცირება, ახალი ტურისტული ადგილების განვითარება, ასევე გაფართოვდება კერძო სექტორის გაძლიერების მხარდამჭერი პროგრამები და სხვა.შეხვედრაზე ასევე დაანონსდა ის, რომ საქართველო 2026 წელს აზიის ერთ-ერთი უმსხვილესი ტურისტული გამოფენის ITB შანხაის ოფიციალური მასპინძელი ქვეყანა იქნება. შეხვედრაზე განსაკუთრებულად გაესვა ხაზი საჯარო და კერძო სექტორის თანამშრომლობის კიდევ უფრო მეტად გაღრმავების მნიშვნელობას ტურიზმის განვითარებაში. შეხვედრის დასასრულს, ბიზნესის წარმომადგენლებმა ეკონომიკის სამინისტროსა და ტურიზმის ადმინისტრაციის დარგის განვითარების შესახებ საკუთარი მოსაზრებები გაუზიარეს.

 ირაკლი ჭიღლაძე

1766061939

2026 წელს უფრო ოპტიმისტურად ვუყურებთ, წელს ძალიან კარგი სტატისტიკა გვქონდა მეზობელი და იმ ქვეყნებიდან, საიდანაც პირდაპირი ფრენები გვაქვს - ირაკლი ჭიღლაძე

2026 წლის სტრატეგიის გაზიარება დაგვეხმარება, რომ შესაბამისი მიმართულებით დავიგეგმოთ ბაზრებზე , - ასე გამოეხმაურა „კა ჯგუფის“ დამფუძნებელი ირაკლი ჭიღლაძე. მისი თქმით, 2025 წელს განსაკუთრებით კარგი სტატისტიკა ჰქონდა „კა ჯგუფს“ თბილისში.„აღნიშნული შეხვედრა ძალიან საინტერესო იყო. საინტერესო ინფორმაცია გაგვიზიარეს 2025 წლის შესახებ და ასევე 2026 წლის გეგმებთან დაკავშირებით. ჩვენი სასტუმროების სტატისტიკა, რომ შევადაროთ, აბსოლუტურად თანხვედრაში მოდის. 2026 წლის სტრატეგიის გაზიარება ჩვენ, როგორც კერძო სექტორს, დაგვეხმარება, რომ შესაბამისი მიმართულებით დავიგეგმოთ ბაზრებზე. განსაკუთრებით კარგი სტატისტიკა გვქონდა თბილისში - მაღალი დატვირთულობა აღინიშნებოდა. შესაბამისად, მომავალ წელს უფრო ოპტიმისტურად ვუყურებთ. ასევე ძალიან კარგი სტატისტიკა გვქონდა მეზობელი და იმ ქვეყნებიდან, საიდანაც არის პირდაპირი ფრენები. 2026 წელს ველოდებით ზრდას ამ მიმართულებით“, - აცხადებს ირაკლი ჭიღლაძე.ეკონომიკის მინისტრის მოადგილემ და ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის ხელმძღვანელმა ბიზნეს ასოციაციის წევრებსა და ტურიზმის სექტორის წარმომადგენლებს  ადმინისტრაციის 2026 წლის პროექტები და გეგმები გააცნეს.  სხვადასხვა ბიზნესისა და ტურიზმის სექტორის წარმომადგენლები ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის მიმდინარე პროექტებს, მარკეტინგულ კამპანიებსა და დაგეგმილ აქტივობებს გაეცნენ.შეხვედრაზე განიხილეს ტურიზმის სფეროში მიმდინარე ტენდენციები. მაია ომიაძემ განსაკუთრებული ყურადღება დაუთმო ტურისტული ბაზრების დივერსიფიკაციას, მაღალშემოსავლიანი ტურისტული ნაკადის მოზიდვასა და საქმიანი ტურიზმის (MICE) მიმართულების გაძლიერებას. ამ კუთხით, ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაცია კომბინირებულ მარკეტინგულ კამპანიებს ატარებსმიზნობრივ ტურისტულ ბაზრებზე. მათ შორის: ევროკავშირსა და დიდ ბრიტანეთში, ჩინეთში, ინდოეთში, ასევე სპარსეთის ყურის ქვეყნებში.აღნიშნული ტენდენცია 2026 წელს არა მხოლოდ გაგრძელდება, არამედ მოხდება ტურისტული შეთავაზებებისა და პროდუქტების განვითარების ახალი შესაძლებლობების იდენტიფიცირება, ახალი ტურისტული ადგილების განვითარება, ასევე გაფართოვდება კერძო სექტორის გაძლიერების მხარდამჭერი პროგრამები და სხვა.შეხვედრაზე ასევე დაანონსდა ის, რომ საქართველო 2026 წელს აზიის ერთ-ერთი უმსხვილესი ტურისტული გამოფენის ITB შანხაის ოფიციალური მასპინძელი ქვეყანა იქნება. შეხვედრაზე განსაკუთრებულად გაესვა ხაზი საჯარო და კერძო სექტორის თანამშრომლობის კიდევ უფრო მეტად გაღრმავების მნიშვნელობას ტურიზმის განვითარებაში. შეხვედრის დასასრულს, ბიზნესის წარმომადგენლებმა ეკონომიკის სამინისტროსა და ტურიზმის ადმინისტრაციის დარგის განვითარების შესახებ საკუთარი მოსაზრებები გაუზიარეს

მაია წერეთელი

1766056708

კარგი მონაცემები გვაქვს, 2026 წლისთვისაც უკვე არის ჯავშნები - McInerney Hospitality International-ის ვიცე-პრეზიდენტი

კარგი მონაცემები გვაქვს, 2026 წლისთვისაც უკვე არის ჯავშნები, - ასე აფასებს 2025 წელს გაწეულ სამუშაოებს მენეჯმენტ კომპანია McInerney Hospitality International-ის ვიცე-პრეზიდენტი მაია წერეთელი, რომელიც ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის ხელმძღვანელისა და ბიზნეს სექტორის შეხვედრას დაესწრო.„საკმაოდ შთამბეჭდავი შედეგების მიმოხილვა იყო.  ვისაუბრეთ, როგორც მარკეტინგულ აქტივობებზე, ასევე მთელი წლის მონაცემებზე. რამაც ცხადია მოიტანა სტუმრების სიჭარბე. საკმაოდ დიდი დატვირთვაა, სასტუმროების თვალსაზრისით და ეს დატვირთვა კარგად პასუხობს იგივე შედეგებს, რასაც ჩვენ ვხედავთ საკუთარ სასტუმროებში, როგორც რეგიონებში ასევე თბილისში. კარგი მონაცემები გვაქვს, 2026 წლისთვისაც უკვე არის ჯავშნები“, - აცხადებს მაია წერეთელი.ეკონომიკის მინისტრის მოადგილემ და ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის ხელმძღვანელმა ბიზნეს ასოციაციის წევრებსა და ტურიზმის სექტორის წარმომადგენლებს  ადმინისტრაციის 2026 წლის პროექტები და გეგმები გააცნეს.  სხვადასხვა ბიზნესისა და ტურიზმის სექტორის წარმომადგენლები ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის მიმდინარე პროექტებს, მარკეტინგულ კამპანიებსა და დაგეგმილ აქტივობებს გაეცნენ.შეხვედრაზე განიხილეს ტურიზმის სფეროში მიმდინარე ტენდენციები. მაია ომიაძემ განსაკუთრებული ყურადღება დაუთმო ტურისტული ბაზრების დივერსიფიკაციას, მაღალშემოსავლიანი ტურისტული ნაკადის მოზიდვასა და საქმიანი ტურიზმის (MICE) მიმართულების გაძლიერებას. ამ კუთხით, ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაცია კომბინირებულ მარკეტინგულ კამპანიებს ატარებსმიზნობრივ ტურისტულ ბაზრებზე. მათ შორის: ევროკავშირსა და დიდ ბრიტანეთში, ჩინეთში, ინდოეთში, ასევე სპარსეთის ყურის ქვეყნებში.აღნიშნული ტენდენცია 2026 წელს არა მხოლოდ გაგრძელდება, არამედ მოხდება ტურისტული შეთავაზებებისა და პროდუქტების განვითარების ახალი შესაძლებლობების იდენტიფიცირება, ახალი ტურისტული ადგილების განვითარება, ასევე გაფართოვდება კერძო სექტორის გაძლიერების მხარდამჭერი პროგრამები და სხვა.შეხვედრაზე ასევე დაანონსდა ის, რომ საქართველო 2026 წელს აზიის ერთ-ერთი უმსხვილესი ტურისტული გამოფენის ITB შანხაის ოფიციალური მასპინძელი ქვეყანა იქნება. შეხვედრაზე განსაკუთრებულად გაესვა ხაზი საჯარო და კერძო სექტორის თანამშრომლობის კიდევ უფრო მეტად გაღრმავების მნიშვნელობას ტურიზმის განვითარებაში.შეხვედრის დასასრულს, ბიზნესის წარმომადგენლებმა ეკონომიკის სამინისტროსა და ტურიზმის ადმინისტრაციის დარგის განვითარების შესახებ საკუთარი მოსაზრებები გაუზიარეს.

ტურიზმი

1766054542

დაგეგმილი მარკეტინგული კამპანიები ხელს შეუწყობს ახალი ტურისტული ბაზრების მოზიდვას, არსებული ბაზრებიდან კი ტურისტების ნაკადის ზრდას - ელენე ოთარაშვილი

წელი ცოტა რთულად დავიწყეთ, თუმცა შემდეგ - გაზაფხული, ზაფხული და შემოდგომის სეზონები უკვე იყო ძალიან დატვირთული, - ამის შესახებ სასტუმრო Golden Tulip Design Tbilisi-ის გენერალურმა მენეჯერმა ელენე ოთარაშვილმა ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის ხელმძღვანელისა და საქართველოს ბიზნეს ასოციაციის წარმომადგენლების შეხვედრის შემდეგ განაცხადა. ელენე ოთარაშვილის განმარტებით, საკმაოდ გაზრდილია აზიიდან ტურისტების შემოდინება.„ტურიზმის ადმინისტრაციამ წარმოგვიდგინა სამი კვარტლის შეჯამება, ძალიან საინტერესო პრეზენტაცია იყო. ეს წელი ცოტა რთულად დავიწყეთ, თუმცა შემდეგ - გაზაფხული, ზაფხული და შემოდგომის სეზონები უკვე იყო ძალიან დატვირთული. ბაზრების დივერსიფიკაციას რაც შეეხება, აზიიდან გაზრდილია ტურისტების შემოდინება. შეხვედრაზე შევეხეთ პრობლემებსაც, რაც ძალიან სასიამოვნო იყო.  ვინაიდან ვიმსჯელეთ ბევრ თემაზე, რაც ჩვენს სექტორს აწუხებს. დადებითად შევაფასებ, რომ დაგეგმილია მარკეტინგული კამპანიები, რომლებიც ხელს შეუწყობს ახალი ტურისტული ბაზრების მოზიდვას. არსებული ბაზრებიდან კი ტურისტების ნაკადის ზრდას“, - აღნიშნა ოთარაშვილმა.ეკონომიკის მინისტრის მოადგილემ და ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის ხელმძღვანელმა ბიზნეს ასოციაციის წევრებსა და ტურიზმის სექტორის წარმომადგენლებს  ადმინისტრაციის 2026 წლის პროექტები და გეგმები გააცნეს.  სხვადასხვა ბიზნესისა და ტურიზმის სექტორის წარმომადგენლები ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის მიმდინარე პროექტებს, მარკეტინგულ კამპანიებსა და დაგეგმილ აქტივობებს გაეცნენ.შეხვედრაზე განიხილეს ტურიზმის სფეროში მიმდინარე ტენდენციები. მაია ომიაძემ განსაკუთრებული ყურადღება დაუთმო ტურისტული ბაზრების დივერსიფიკაციას, მაღალშემოსავლიანი ტურისტული ნაკადის მოზიდვასა და საქმიანი ტურიზმის (MICE) მიმართულების გაძლიერებას. ამ კუთხით, ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაცია კომბინირებულ მარკეტინგულ კამპანიებს ატარებსმიზნობრივ ტურისტულ ბაზრებზე. მათ შორის: ევროკავშირსა და დიდ ბრიტანეთში, ჩინეთში, ინდოეთში, ასევე სპარსეთის ყურის ქვეყნებში.აღნიშნული ტენდენცია 2026 წელს არა მხოლოდ გაგრძელდება, არამედ მოხდება ტურისტული შეთავაზებებისა და პროდუქტების განვითარების ახალი შესაძლებლობების იდენტიფიცირება, ახალი ტურისტული ადგილების განვითარება, ასევე გაფართოვდება კერძო სექტორის გაძლიერების მხარდამჭერი პროგრამები და სხვ.შეხვედრაზე ასევე დაანონსდა ის, რომ საქართველო 2026 წელს აზიის ერთ-ერთი უმსხვილესი ტურისტული გამოფენის ITB შანხაის ოფიციალური მასპინძელი ქვეყანა იქნება.შეხვედრაზე განსაკუთრებულად გაესვა ხაზი საჯარო და კერძო სექტორის თანამშრომლობის კიდევ უფრო მეტად გაღრმავების მნიშვნელობას ტურიზმის განვითარებაში.შეხვედრის დასასრულს, ბიზნესის წარმომადგენლებმა ეკონომიკის სამინისტროსა და ტურიზმის ადმინისტრაციის დარგის განვითარების შესახებ საკუთარი მოსაზრებები გაუზიარეს.

მაია ოკიაძე

1766043209

წარმატებული ტურისტული სეზონი და საერთაშორისო ტურიზმიდან გაზრდილი შემოსავლები - მაია ომიაძემ ბიზნეს ასოციაციის წევრებსა და ტურიზმის სექტორის წარმომადგენლებს ტურიზმის ადმინისტრაციის 2026 წლის პროექტები და გეგმები გააცნო

საქართველოს ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის ხელმძღვანელმა მაია ომიაძემ საქართველოს ბიზნეს ასოციაციის წევრებთან შეხვედრაზე 2025 წლის ტურისტული სეზონი შეაჯამა. სხვადასხვა ბიზნესისა და ტურიზმის სექტორის წარმომადგენლები ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის მიმდინარე პროექტებს, მარკეტინგულ კამპანიებსა და დაგეგმილ აქტივობებს გაეცნენ.შეხვედრის მონაწილეებს სიტყვით მიმართა ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების მინისტრის მოადგილემ, ირაკლი ნადარეიშვილმა.მაია ომიაძემ ბიზნეს სექტორს საერთაშორისო ტურიზმიდან მიღებული რეკორდული შემოსავლებისა და მოგზაურთა რაოდენობის ზრდის შესახებ ინფორმაცია მიაწოდა.„ბიზნეს სექტორს, ტურიზმის სფეროს წარმომადგენლებს, ვინც საქართველოში ჩამოსულ სტუმრებს მასპინძლობენ წლის შედეგები გავაცანით. შეხვედრაზე საუბარი იყო თუ რა ტიპის ღონისძიებები ჩატარდა წლის განმავლობაში, რომ მიგვეღო ის შედეგი, რაც დადგა, ჩვენ რეკოდული მონაცემებით ვასრულებთ 2025 წელს, როგორც ვიზიტების, ასევე შემოსავლების ნაწილში.  სწორად დაგეგმილმა, ერთობლივმა მუშაობამ, როგორც ახალი ფრენების მიმართულებით, ასევე სამიზნე ბაზრებზე მარკეტინგული კამპანიების გამართვით, ჩვენ მივიღეთ ძალიან წარმატებული ტურისტული სეზონი და იმედი გვაქვს, მომავალი წელი უფრო აქტიური იქნება. 2026 წელს ახალი ინიციატივებითა და გეგმებით ველოდებით ბევრად მეტ საერთაშორისო მოგზაურს“,-განაცხადა მაია ომიაძემ. შეხვედრაზე განიხილეს ტურიზმის სფეროში მიმდინარე ტენდენციები. მაია ომიაძემ განსაკუთრებული ყურადღება დაუთმო ტურისტული ბაზრების დივერსიფიკაციას, მაღალშემოსავლიანი ტურისტული ნაკადის მოზიდვასა და საქმიანი ტურიზმის (MICE) მიმართულების გაძლიერებას. ამ კუთხით, ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაცია კომბინირებულ მარკეტინგულ კამპანიებს ატარებსმიზნობრივ ტურისტულ ბაზრებზე. მათ შორის: ევროკავშირსა და დიდ ბრიტანეთში, ჩინეთში, ინდოეთში, ასევე სპარსეთის ყურის ქვეყნებში.აღნიშნული ტენდენცია 2026 წელს არა მხოლოდ გაგრძელდება, არამედ მოხდება ტურისტული შეთავაზებებისა და პროდუქტების განვითარების ახალი შესაძლებლობების იდენტიფიცირება, ახალი ტურისტული ადგილების განვითარება, ასევე გაფართოვდება კერძო სექტორის გაძლიერების მხარდამჭერი პროგრამები და სხვ.შეხვედრაზე ასევე დაანონსდა ის, რომ საქართველო 2026 წელს აზიის ერთ-ერთი უმსხვილესი ტურისტული გამოფენის ITB შანხაის ოფიციალური მასპინძელი ქვეყანა იქნება.შეხვედრაზე განსაკუთრებულად გაესვა ხაზი საჯარო და კერძო სექტორის თანამშრომლობის კიდევ უფრო მეტად გაღრმავების მნიშვნელობას ტურიზმის განვითარებაში.შეხვედრის დასასრულს, ბიზნესის წარმომადგენლებმა ეკონომიკის სამინისტროსა და ტურიზმის ადმინისტრაციის დარგის განვითარების შესახებ საკუთარი მოსაზრებები გაუზიარეს.

ვალუტა

1764448750

რამდენად იყიდით დოლარს და ევროს

ეროვნული ბანკის მიერ გამოქვეყნებული მონაცემების თანახმად, ვაჭრობის შედეგად 1 აშშ დოლარის ღირებულება 2.7029 ლარი გახდა. კურსი, რომელიც დღეს მოქმედებდა, 2.7039 ლარი იყო. შესაბამისად, დოლარის ცვლილებამ ეროვნულ ვალუტასთან მიმართებაში 0.0010 ლარი შეადგინა.რაც შეეხება ევროს, მისი კურსი 3.1248 ლარია. მაშინ, როცა მანამდე მოქმედი კურსი 3.1319 ლარს შეადგენდა. შესაბამისად, ევროს ცვლილებამ 0.0071 ლარი შეადგინა.

ფრანგი ტუროპერატორები საქართველოს ტურისტულ პოტენციალს გაეცნენ

1764137225

ფრანგი ტუროპერატორები საქართველოს ტურისტულ პოტენციალს გაეცნენ

ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის მარკეტინგული კამპანიის ფარგლებში, საქართველოს საფრანგეთიდან 10 ტუროპერატორი ეწვია. ადმინისტრაციის ორგანიზებით, B2B ფორმატის ფარგლებში, საფრანგეთის წამყვანი ტუროპერატორები ქართველ კოლეგებს შეხვდნენ, სადაც თანამშრომლობის გაღრმავებისა და ერთობლივი ტურების დაგეგმვის საკითხები განიხილეს.ფრანგი ტუროპერატორები გაეცნენ თბილისის ისტორიულ უბნებს, ტურისტულ მარშრუტებს, ეწვივნენ კახეთს, სადაც დაათვალიერეს სასტუმროები, გაეცნენ ტურისტულ ინფრასტრუქტურას. ტურის ფარგლებში სტუმრები ეწვივნენ ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის პროექტის „მზის კარის“ ობიექტებს, სადაც დააგემოვნეს ქართული კერძები და ღვინო.„მზის კარის“ პროექტის მიზანია ხელი შეუწყოს ახალი, ნიშური შეთავაზების განვითარებას გასტროტურიზმის მიმართულებით და ქვეყნის მასშტაბით გააერთიანოს ისეთი მასპინძელი ოჯახები, რომლებიც სტუმრებს, რეგიონისთვის დამახასიათებელი კერძების გარდა, სთავაზობენ ავთენტურ, ოჯახურ გარემოში ადგილობრივი სტუმართ-მასპინძლობის ტრადიციების გაცნობას, კერძის მომზადების პროცესში მონაწილეობასა და გასტრონომიულ ინტერპრეტაციას.საფრანგეთიდან საქართველოში ტურისტული ნაკადების გაზრდის მიზნით, საქართველოს ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაცია საფრანგეთში წლის ბოლომდე მასშტაბურ მარკეტინგულ კამპანიას ატარებს. საფრანგეთის ქალაქებში საქართველოს ტურისტული პოტენციალის წარმოსაჩენად სხვადასხვა ტიპის აქტივობა ტარდება. კამპანია მოიცავს გარე რეკლამას, სოციალურ ქსელებში და მედიასაშუალებებში საქართველოს შესახებ სიუჟეტებსა და სტატიებს.

 სკანდინავიის ქვეყნებში საქართველოს ტურისტულ პოტენციას გაეცნენ

1763969757

სკანდინავიის ქვეყნებში საქართველოს ტურისტულ პოტენციას გაეცნენ

ევროპის ქვეყნებიდან საქართველოში მაღალმხარჯველი ტურისტული ნაკადების გაზრდის მიზნით საქართველოს ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაცია სკანდინავიის სახელმწიფოებში მარკეტინგულ კამპანიას ატარებს.ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის ორგანიზებით,ქართული კერძო სექტორის წარმომადგენლებმა შვედეთში, დანიასა და ნორვეგიაში როუდშოუებში მიიღეს მონაწილეობა. სტოკჰოლმში, კოპენჰაგენსა და ოსლოში საქართველოს ტურისტული პოტენციალის შესახებ პრეზენტაციები გაიმართა.B2B  ფორმატის ფარგლებში, მოლაპარაკებები შედგა ქართული კერძო სექტორის წარმომადგენლებსა და ადგილობრივ ტურისტულ კომპანიებს შორის. შეხვედრებზე სკანდინავიის ქვეყნებიდან საქართველოში ტურისტული ჯგუფების ჩამოყვანისა და ერთობლივი ტურების მოწყობის საკითხები განიხილეს.ტურისტულ კომპანიებთან შეხვედრების პარალელურად საქართველოს ტურისტულ მიმართულებას პრეზენტაციებზე გაეცნენ სკანდინავიური მედიის წარმომადგენლები. ნორვეგიული და შვედური სამოგზაურო გამოცემები საქართველოს შესახებ სტატიებს მოამზადებენ.

ირაკლი იმერლიშვილი

1763714054

სპარსეთის ყურის ქვეყნებში შევხვდით ბევრ კომპანიას და ვიმედოვნებთ, რომ ეს ღონისძიება წარმატებული იქნება ქართული ტურისტული სექტორისთვის - ირაკლი იმერლიშვილი

სპარსეთის ყურის ქვეყნებიდან საქართველოში მაღალმხარჯველი ტურისტული ნაკადების გაზრდისა და საქართველოს ცნობადობის ამაღლების მიზნით, ტურიზმის ეროვნულმა ადმინისტრაციამ არაბთა გაერთიანებულ საამიროებში, საუდის არაბეთსა და ქუვეითში „როუდშოუები“ გამართა. B2B ფორმატის ფარგლებში ქართული კომპანიების წარმომადგენლები ადგილობრივ კოლეგებს შეხვდნენ, სადაც თანამშრომლობის საკითხები განიხილეს.ღონისძიების მნიშვნელობაზე საუბრობს კომპანია „ჯორჯია ბაი ქარის“ წარმომადგენელი ირაკლი იმერლიშვილი.„ბოლო რვა წელია ტურისტებს ვმასპინძლობთ აზიის ქვეყნებიდან,  უმეტესწილად საამიროებიდან. პირველად  ვმონაწილეობთ როუდშოუზე და ძალიან წარმატებული აღმოჩნდა. სპარსეთის ყურის ქვეყნებში შევხვდით ბევრ კომპანიას და ვიმედოვნებთ, რომ  ეს ღონისძიება წარმატებული იქნება ქართული ტურისტული სექტორისთვის. ქვეყანაში შემოვიყვანთ მეტ მხარჯველუნარიან ტურისტს და მეტი ადამიანისთვის გახდება საქართველო ცნობილი“.ღონისძიებებში 20-მდე ქართული და 50-მდე ადგილობივი კომპანია იყო წარდგენილი. უცხოური კომპანიების წარმომადგენლები დეტალურად გაეცნენ საქართველოს ტურისტულ ინფრასტრუქტურას, შეთავაზებებსა და პროდუქტებს.

dubai

1763711824

დუბაიში, რიადსა და ელ-ქუვეითში გამართული შეხვედრები ძალიან მნიშვნელოვანია საქართველოს ტურისტული სექტორისთვის - მარიამ როჭიკაშვილი

სპარსეთის ყურის ქვეყნებიდან საქართველოში მაღალმხარჯველი ტურისტული ნაკადების გაზრდისა და საქართველოს ცნობადობის ამაღლების მიზნით, ტურიზმის ეროვნულმა ადმინისტრაციამ არაბთა გაერთიანებულ საამიროებში, საუდის არაბეთსა და ქუვეითში „როუშოუები“ გამართა. B2B ფორმატის ფარგლებში ქართული კომპანიების წარმომადგენლები ადგილობრივ კოლეგებს შეხვდნენ, სადაც თანამშრომლობის საკითხები განიხილეს. შეხვედრების მნიშვნელობაზე საუბრობს „თრეველ ვაიბსის“ წარმომადგენელი მარიამ როჭიკაშვილი.დუბაიში, რიადსა და ელ-ქუვეითში გამართული შეხვედრები ძალიან მნიშვნელოვანია საქართველოს ტურისტული სექტორისთვის, მათ შორის ჩვენთვის. ახლო აღმოსავლეთის ქვეყნები ერთ-ერთი ყველაზე სტრატეგიული ბაზარია. ძალიან კარგია, რომ საშუალება გვაქვს ტურიზმის ადმინისტრაციასთან ერთად ჩავერთოთ ამ როუდშოუებში.  ძალიან დროული იყო მსგავსი ღონისძიებები. ეს შეხსენებაა ჩვენი პარტნიორებისთვის და ტურისტული კომპანიებისთვის, რომ საქართველოს შეუძლია ახალი შესაძლებლობებით წარსდგეს მათ წინაშე“.ღონისძიებებში 20-მდე ქართული და 50-მდე ადგილობივი კომპანია იყო წარდგენილი. უცხოური კომპანიების წარმომადგენლები დეტალურად გაეცნენ საქართველოს ტურისტულ ინფრასტრუქტურას, შეთავაზებებსა და პროდუქტებს.

ტურიზმი

1763710872

ანა გვაზავა-საქართველოს ტურისტული პოტენციალისთვის ძალიან მნიშვნელოვანია როუდშოუების მოწყობა სპარსეთის ყურის ქვეყნებში

სპარსეთის ყურის ქვეყნებიდან საქართველოში მაღალმხარჯველი ტურისტული ნაკადების გაზრდისა და საქართველოს ცნობადობის ამაღლების მიზნით, ტურიზმის ეროვნულმა ადმინისტრაციამ არაბთა გაერთიანებულ საამიროებში, საუდის არაბეთსა და ქუვეითში „როუშოუები“ გამართა. B2B ფორმატის ფარგლებში ქართული კომპანიების წარმომადგენლები ადგილობრივ კოლეგებს შეხვდნენ, სადაც თანამშრომლობის საკითხები განიხილეს. შეხვედრების მნიშვნელობაზე საუბრობს კომპანია „ვოიაჟერის“ წარმომადგენელი ანა გვაზავა.„საქართველოს ტურისტული პოტენციალისთვის ძალიან მნიშვნელოვანია როუდშოუების მოწყობა სპარსეთის ყურის ქვეყნებში. ვეცნობით ახალ პარტნიორებს და გვაქვს ახალი კონტაქტები, მეტი შანსი აქვს ნებისმიერ კომპანიას მეტად წარმატებულად იმუშაოს საქართველოს ბაზარზე. საამიროებიდან კვირაში 21 ავიარეისი სრულდება, ფრენის ხანგრძლივობა სულ რაღაც 3 საათია, რაც ძალიან მოსახერხებელია. წინა წელთან შედარებით აღინიშნება ტურისტული ნაკადის ზრდა. რაც ძალიან კარგად აისახა ტურიზმის მიმართულებაზე. ჩვენ ძალიან მოხარულები ვართ, რომ ვიღებთ მსგავს ღონისძიებაში მონაწილეობას“.ღონისძიებებში 20-მდე ქართული და 50-მდე ადგილობივი კომპანია იყო წარდგენილი. უცხოური კომპანიების წარმომადგენლები დეტალურად გაეცნენ საქართველოს ტურისტულ ინფრასტრუქტურას, შეთავაზებებსა და პროდუქტებს.